wtorek, 19 lutego 2013

Wpis powitalny

I co mam wam powiedzieć, hm? Że założyłam kolejnego bloga? O czym będę pisała?
Nie znoszę postów powitalnych, nie jestem w stanie ich napisać. No, ale niech będzie.
Często dostaję od was maile z pytaiami, jak to jest studiować w UK. Pytania odnośnie życia, pracy, samych studiów i wymagań. Pomyślałam więc, czemu nie, założę bloga na ten temat.
Tak więc, jestem Virginia, jestem na drugim roku. Na blogu będę pisać o miejscu gdzie jestem, moich studiach, ludziach, których poznaję, zwyczajnych, codziennych obserwacjach i różnicach mięzy życiem tu, a w Polsce.
Niezbyt odkrywcze, wiem. Mam jednak nadzieję, że komuś pomogę, odpowiem na jego pytania, poradzę.
Jest to także blog dla mnie, abym mogła zatrzymać wspomnienia, abym mogła poopisywać swoje obserwacje. Zobaczymy, co z tego wyniknie. Jeszcze dzisiaj, możecie się spodziewać pierwszej długiej notki ;)

1 komentarz:

  1. Super,bardzo sie ciesze ze zalozylas takiego bloga:)Ja tez jestem na 2 roku psychologii ale w Usa:)Chetnie poczytam o Twoich wrazeniach ze studiowania:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń